Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

piątek, 13 lutego 2015

48. Liftuję w SZOKU!

Wpadła mi w oko karteczka ;), a właściwie wieczko od pudełeczka do zliftowania w PR SZOK, więc nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności :)

Oto moja wersja - niedawno była urodzinowa karteczka dla siostry, ta jest dla brata, bo też lutowy :)





 Są warstwy, a jakże :), więc ponownie zgłaszam się na TO  wyzwanie warstwowe w Altair Art
 I jako że użyłam papierów Altair Art z kolekcji Night&Day oraz z kolekcji SnakeSkin to oczywiście jestem również FANEM
 I jeszcze banerek PR SZOK

I jeszcze dodam, że grafika na środku to UHK-owy Monsieur Bertrand                                                       

4 komentarze:

  1. Wow! Ile warstw! :) Świetna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu PR Szok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka, bardzo podoba mi się kolorystyka i potargania :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tez za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

      Usuń