Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 4 marca 2015

53. Jeden papier...

... to tytuł wyzwania w Skarbnicy - karteczka skromna i prosta, a wykonana z papieru Altair Art kolekcja SnakeSkin. Napis miał wyglądać ciutkę inaczej ( trochę lepiej), ale mój biały pisaczek wysechł, a tak na szybko dostałam tylko taki, jak na kartce...




 Zgłaszam się więc do wyzwania TUTAJ

i melduję się jako fan TUTAJ


I na koniec się jeszcze pochwalę - zostałam fanem miesiąca lutego :) i gościnnie "wystąpię" w Atair Art :D strasznie się cieszę :)


2 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka :)
    Jest wyrazista i elegancka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :) i zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita ta karteczka, idealnie skomponowałaś całość :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń