Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 8 marca 2015

54. Komunia-sezon rozpoczęty

Witajcie! Na wielu blogach Wielkanoc i wiosna w pełni, a u mnie.... wprawdzie materiały do wielkanocnych kartek zgromadzone, ale ja zaczęłam już komunijne prace. Dziś prezentuję pierwszą z nich, a że zrobiona z jednego papieru, to zgłaszam na wyzwanie Skarbnicy. Wykorzystałam papier sztormowy UHK, tekturkę ze Scrapińca, serduszko z Eko-Deco też się tam znalazło i oczywiście kwiatki- gotowce z moich zbiorów, więc nie będę kręcić, że wiem skąd i jakie.
Oto pamiątka komunijna dla chłopca










Towarzystwa dotrzymywała mi Kasia i ona też jest autorką zdjęć :)
Miłego popołudnia niedzielnego-u nas ciepluchno dziś, choć nie jest słonecznie.

1 komentarz:

  1. Bardzo elegancka kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń