Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 20 września 2015

147. A u mnie pastelowo...

Dziś pokażę moją kolejną inspirację dla PaperPassion. To album, w zupełnie jeszcze nie jesiennym, lecz lekkim, letnim nastroju. Kilka albumów w mojej papierowej karierze już było, ale zdecydowanie wolę jednak robić kartki...zdecydowanie więcej dziś zdjęć niż pisania.... mam nadzieję, że dacie radę dotrwać do ostatniego zdjęcia :)
album ciążowy, który - mam nadzieję - będzie po latach fajnym wspomnieniem i dla rodziców, i dla dziecka :)
zapraszam do oglądania



















Do wykonania albumu wykorzystałam przede wszystkim papiery z różnych kolekcji PaperPassion, arkusz Malutkie szczęścia Magicznej Kartki oraz etykietki i inne drobiazgi, ale nie wiem skąd, gdyż wydobyłam je z wielkiego worka ze ścinkami. Jest chyba Sweet Childhood... są także na pewno tekturki PaperPassion, cyferki CraftyMoly i najprawdopodobniej Scrapińca.
Muszę chyba opisywać wszystkie końcówki i strzępki :)

Z moim albumem zgłaszam się na wyzwanie TU do TriksArt


Dziękuję, jeśli wytrwaliście do końca :)

6 komentarzy: