Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

piątek, 25 września 2015

148. Zrobiona na szaro...

Kartka oczywiście :) 
Na bazie papiery AltairArt oraz śliczny UHK-owy. Główny element to wygrane w candy tekturkowe serduszko z Essów - Floresów  potuszowane na szaro i do tego delikatnie różowe róże.





Szarości trochę jest więc posyłam kartkę na TO wyzwanie
 oraz TU


I jeszcze TU, róż, biel, szarość i zakochanie - to sobie ze zdjęcia wzięłam :)


Miłego wieczoru :)

9 komentarzy:

  1. Śliczna!
    Muszę sobie kupić jakiś ładny wykrojnik z listkami - zdecydowanie mi brakuje...

    PS. Ależ mi dziś zwiałaś :( A za miesiąc w końcu u Ciebie to spotkanie, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Tobi, no szkoda, że tak wyszło, ale może wreszcie rzeczywiście coś u mnie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ustaliłyście? Bo ja wszystkim na prawo i lewo opowiadam, że do Ciebie jedziemy.. A może nie powinnam?

      Usuń
    2. Że do mnie to tak, tylko termin jeszcze do ustalenia :)

      Usuń
  3. Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła Szok.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna i subtelna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję tez za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

      Usuń
  6. Nietuzinkowa kompozycja - przepiękna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń