Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

wtorek, 6 października 2015

153. Turkusowa czekolada...

czy czekoladowy turkus?
Na Craft Party nie obeszło się oczywiście bez zakupów :) wśród łupów Piękny umysł Galerii Papieru, z którego powstała ta kartka. Turkusowe kwiaty zrobiłam własnoręcznie z papieru czerpanego Namaste i powiem, że nawet mi się podobają, idzie mi z tymi tworkami co raz to lepiej, chyba jeszcze powalczę z kwiatuchami...murkowa maska poszła w ruch i wybudowałam na kartce murek, do tego sznurek, połyskująca mika, perełki, brokat i jest kartelucha








Jest murek, więc kartkę zgłaszam TU


Jest także turkus, więc również TU

Miłego wieczoru :)

11 komentarzy:

  1. Kwiaty przepiękne, podziwiam - mi brak cierpliwości ;( A karteczka obłędna, murek nadał jej charakteru, a błyszczące dodatki podkreśliły kobiecy charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się też podziwiam, ale z premedytacją kupiłam papier czerpany, żeby w końcu zrobić, bo fanką na pewno nie jestem, jestem zwykłym leniwcem, do takiego doszłąm wniosku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Turkusy w czekoladzie ;) A kartka wyszła fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko kartka po prostu cudo, zazdroszczę Ci talentu i szczerze podziwiam :)
    Uściski serdeczne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ale Ty nie mniejszy talent masz w łapkach :)

      Usuń
  5. Kolory przepiękne, kwiaty cudne, a murek idealnie wkomponował się w to wszystko. Brawa!!!
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam umieszczać w swoich pracach rowniez koronki :) dziekujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo! dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna :) Świetna kompozycja i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

      Usuń