Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

czwartek, 31 grudnia 2015

193. Gwiazda

.... może być noworoczna :)
Oprócz domku, renifera marzyła mi się mediowa gwiazda. Ponownie pociapałam, pomalowałam, ponaklejałam różne cudka i mam :)
Media 13arts, trochę szaleństwa twórcy ;) i jest moja własna gwiazda











Gwiazdkę zgłaszam na TO wyzwanie


oraz jeszcze TU


TU


Miłego i szalonego ostatniego dnia roku :D

8 komentarzy:

  1. Cudowna gwiazda a w swej wyrazistości jest niesamowita ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna praca..! dziękuje za udział w wyzwaniu eko-deco..!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie ozdobiona gwiazda! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna gwaizdka. Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam!
    Anna/DT Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego:) ale mam wrażenie że większość Twoich dekoracji była w tym roku w przepięknych srebro-szarościach. Piękna gwiazda!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowna, podoba mi sie spokojna, zimowa kolorystyka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń