Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 31 stycznia 2016

203. c&s

Dziś właśnie tak,
prosto, bez wielu dodatków, tylko warstwy i trzy róże.
Kartka pierwotnie wyglądała ciut inaczej, ale jak ja zrobiłam, to okazało się, że jest paraktycznie identyczna, jeśli chodzi o układ z  kartką :) serduszko było w tym samym miejscu, tylko zamiast babciowego napisu był napis love, tak lekko z boku.... drewniany...
aż mi się gorąco zrobiło, ale postanowiłam, że nie pokażę przecież identycznej kartki, parę tygodni po premierze Mileny, oderwałam więc serducho, zlikwidowałam napis i pokazuję Wam coś takiego 




Jest to moja inspiracja na blogu PaperPassion więc odsyłam tam po szczegóły :) Ciekawe, jak Wam się podoba taka forma kartki.

Miłej niedzieli życzę :)

2 komentarze: