Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 10 lutego 2016

206. Ukryte pragnienia...

... mojej siostry, czyli Galeria Papieru w natarciu :)
Zrobiłam kartkę urodzinową dla mojej siostry, która świętowała właśnie kolejną osiemnastkę ;) kartkę powinna dostać wczoraj, ale jeszcze jej nie ma :( niech sobie choć tak poogląda... szansa jeszcze chyba jest, że dotrze, może się gdzieś zawieruszyła albo na pociąg spóźniła ;)
Zaglądając sobie w różne miejsca w sieci trafiłam na piękną tablicę inspiracyjną i do niej właśnie powstała taka oto praca









Na kartce dużo różnych rzeczy:
pasta grafitowa brokatowa Pentart nałożona przez maskę Agaterii :), ciapy i białe mazaje to oczywiście splash 13arts,szpilki od Eco-Deco i śliczne delikatne zawijaski snipartowe, Ci co czasami zaglądają do mnie , wiedzą, że tekturek używam stosunkowo mało, ale ciągle próbuję :) i tu efekt moich prób.


Uwagę moją skupiłam na lewej stronie tablicy - przybrudzony róż i szarości oraz szpileczki, z prawej zapożyczyłam kolorek miętowy i tak w ogóle taka bardzo kobieca ta tablica mi się wydaje i mam nadzieję, że moja kartka też taka jest :)
Zgłaszam ją na TO wyzwanie :)

Na pracy pojawiło się małe metalowe serduszko, więc zgłaszam ją także na TO wyzwanie



Miłego wieczoru :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka i bez wątpienia kobieca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna, na pewno siostrze się spodoba, :D najlepszego dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby siostra moim bliźniakiem astralnym była? :)
    Wszystkiego najlepszego dla niej!
    A kartka śliczna - gdybym taką dostała, to trzymałabym ją na kominku (gdybym go miała :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna!Dziękujemy za wspólną zabawę ze Snip Art.Pozdrawiam:)Joanna-Papierowe Pasje

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt :)

    OdpowiedzUsuń