Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 17 kwietnia 2016

228. Urodziny na różowo

Rocznica,
dość słuszna i myślę sobie, że jak ja już będę babeczką po pięćdziesiątce, to też włożę na nos różowe okulary :) a przez takie okularki, wiadomo - wszystko na różowo :) więc i moja dzisiejsza propozycja jest różowo-fioletowa. Kartkę zrobiłam z papierów z kolekcji Magnolia, gdyż to moja kolejna niedzielna inspiracja na blogu PaperPassion, no i oczywiście nie obeszło sie bez mediowania - w ruch poszły media 13arts. Jest różowo, perłowo i plamiście ;)









I jak sądzicie, czy Basia będzie zadowolona z takiej kartki?
Mam nadzieję, że tak :)

Są słowa, szczególnie widać na ostatnim zdjęciu, więc pracę zgłaszam na TO wyzwanie w Namaste


oraz TU, bo jest też gaza, wprawdzie trochę pomalowana i pociapana, ale widoczna :)


Miłej i leniwej niedzieli wszystkim :)

5 komentarzy:

  1. Piękna kartka, uwielbiam warstwy :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i ileż tu warstw, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna karteczka!!!!!!Dziękujemy za wspólna zabawę z Namaste. Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta mediowa kartka....pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń