Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

czwartek, 28 kwietnia 2016

232. Coś się kończy...

coś zaczyna.... 
Moje starsze dziecię właśnie zamyka kolejny etap w swoim życiu - szkołę średnią i ...
mam nadzieję, że domknie na całego, czyli zdaną maturą :)

Dziś kartka dla jej wychowawczyni - kobiety z duszą artystki :)
Połączyłam, co się dało - UHK-owy Loft (prawie nie widać, co to za papiery), Filigrankowy kałamarz, Agateriową maskę i media 13arts, do tego koroneczka, gaza, kwiatki i Dziady ułożone w harmonijkę :)  (Aga porwała, nie ja).
Mam nadzieję, artystyczny bałagan na specjalnej kartce










Moją kartkę chciałam przygotować zgodnie z paletą kolorystyczną - poszłam chyba bardziej w stronę tego miętowo-zielonkawego turkusu, gdyż te właśnie odcienie dominują na kartce, ale jest też żółtawo-limonkowy i złotawo-brązowawy. Mam nadzieję, że mieszczę się w palecie, bo pracę zgłaszam na TO wyzwanie


Dziady zwinęły się w harmonijkę, kawałek papieru też, więc melduję się również TU

oraz TU, bo mam litery-tekturkę i kwiatki 


Mam nadzieję, że kartka choć trochę się spodobała :)

6 komentarzy:

  1. piękna, powodzenia dla Natalii na maturze, 3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka - oczarowałaś mnie, a Twojej córci życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa mediowa karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale eksplozja barw :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fantastycznie pomediowana, piękne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń