Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

poniedziałek, 20 marca 2017

350. Szalona kobieta w turkusach

W turkusach, bo ponoć uwielbia turkusy :)
i-Kropkowa tekturka damy z parasolką ukryta pośród kwiatów i motyli, chlapań i złoceń.
Media 13 arts zrobiły swoje :) piękny chaos i bałagan ;)
Wbrew temu, co za oknem proponuję kartkę w pogodnych turkusach - po szczegóły zapraszam do od A do Zet --- klik,
a u mnie porcja zdjęć :)










Moja kobieta ma romantyczną, ale i szaloną duszę, więc zgłaszam kartkę na TO wyzwanie


Miłego popołudnia :)

5 komentarzy:

  1. Ale super! W kolorach wiosennego nieba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bogata i świetna kartka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, cudowne kolory - też uwielbiam turkusy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Ten twórczy chaos bardzo do mnie przemawia :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CherryCraft

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, ależ mediowo i warstwowo - super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CherryCraft

    OdpowiedzUsuń