Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

wtorek, 4 lipca 2017

384. Warsztatowy efekt :)

Ostatni weekend był pod znakiem
Dolnośląskich Warsztatów Craftowych,
impreza ze wszech miar godna polecenia,
tyle kreatywnych i pozytywnie zakręconych osób....
co niektóre prawie rozpoznałam nawet :)
Wśród nich i ja - byłam i dobrze się bawiłam. Wprawdzie szybko i krótko, ale i tak bardzo owocnie.
Dotrzeć do Wrocka mogłam dopiero około południa, więc wyszukałam takie okołopołudniowe warsztaty i tak wylądowałam u Liny. Coś o piance wiedziałam, coś tam i próbowałam, jednak warto choć raz skorzystać z fachowej wiedzy i pomocy podczas warsztatów. Teraz już tylko doskonalenie umiejętności, może coś z tego będzie :)
Dziś moje warsztatowe dzieło






Mi się podoba moja pierwsza jedwabna róża, a Wam?


4 komentarze: