Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 19 lipca 2017

387. Na wakacyjne wspomnienia

Od dawna chodził za mną album,
taki morski, lazurowy, turkusowy, niebieski, wakacyjny...
nie może być inaczej, gdyż bez morza nie ma wakacji :)
I wreszcie mam, zrobiłam sobie.... no może trochę za gruby, 
bo jeszcze zdjęć nie ma, a już musiałam kółka na większe wymienić :)
Cieszę się z niego ogromnie, bo jest taki, jak sobie wymyśliłam,
jest nawet karta na niepogodę, z kaloszami ;)
Papier to oczywiście UHK-owa kolekcja Provence Aquarius, baza albumu i napisy Artistiko, żaglowiec Papeliowy, pozostałe tekturki to przede wszystkim Essy-Floresy, pozbierałam jeszcze te, które mi się gdzieś po kątach wałęsały, ale niestety nie wiem, skąd są, media 13arts, pasty Pentart, akwarelki Primy i Renesansu, gaza, sznurki i granulki, a teraz....
mnóstwo zdjęć :)









Trochę zbliżeń













Okładka z tyłu


I jeszcze raz przód


Mam nadzieję, że ze zdjęciami będzie jeszcze ładniejszy :)
Album zgłaszam na wyzwania

TU u Manuny - mam nadzieję, że moje lazurowe love widać :)



Plażing, smażing będzie widać na zdjęciach, więc również TU


Lazurowo i turkusowo też jest, więc jeszcze TU. Mam nadzieję, że całość jest utrzymana w tej tonacji kolorystycznej :)


Miłego dnia :)


19 komentarzy:

  1. Wspaniały! Będzie cudowną pamiątka z wakacji :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudny! Czasami tylko koła są wystarczająco pojemne, aby spiąć grubaska. :-)
    Ja także mam zamiar zrobić taki morski album na wakacyjne zdjęcia i właśnie zbieram do niego materiały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak już zaczęłam, to nie mogłam się powstrzymać :) ale to prawda, przez jakiś czas zbierałam materiały, rodził się pomysł, a później już poszło :) dziękuję i czekam na Twój album.

      Usuń
  3. mistrzostwo - oglądasz i słyszysz szum fal i czujesz piasek pod stopami - dziękuję za udział w lazurowym wyzwaniu Manuny - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi wrażenie, naprawdę. Aż chce się być nad morzem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo!!! Rewelacyjny album. Sama bym chciała taki mieć. Gratuluję wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, morskie turkusy! Życzę powodzenia w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwie morski klimat! Piękny:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie zmediowana praca, pięknie dobrane dodatki, kocham morskie motywy <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny, pozdrawiam serdecznie, Scrapelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny album! Ma wspaniały, morski klimat - te muszelki, fakturki, gaza i wszystkie odcienie niebieskiego :) Rewelacyjna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :) kochane jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna praca . Rewelacyjne kolory, w sam raz letni projekt , który kojarzy mi się z moim urlopem nad morzem. Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Zielone Koty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you very much for your great information. It really makes me happy and I am satisfied with the arrangement of your post. You are really a talented person I have ever seen. I will keep following you forever. If you have time you can check Steam Wallete Gift Card and give me suggestion.

    OdpowiedzUsuń
  14. I have read your article, it is very informative and helpful for me.I'm also sharing article Everything you need to know about Google Play Gift Card Codes.

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for posting such a great article! I found your website perfect essay writing service of needs. I also have something for you. you can check here

    OdpowiedzUsuń
  16. Found your blog pretty amazing. I really liked the idea of this post. Keep up the good work. I also have something for you to Compress and archive files and data. You can check Winrar.

    OdpowiedzUsuń