Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

piątek, 29 grudnia 2017

415. Jeszcze jedna... choinka

Już w zeszłym roku wypatrzyłam piękne drewniane szpulki i bardzo mi się spodobało to,
 co z nimi zrobiła i robi Cynka. Niezmiennie podziwiam jej prace, mają klimat, mają to coś, co sprawia, że bezbłędnie je wśród innych rozpoznaję.
Wykorzystałam szpulkowy pomysł i powstała kolejna choinka,
 taka papierowo-mediowa z dodatkami Artistiko ---- klik











Wprawdzie święta już za nami, ale choinka powstała jako świąteczna dekoracja, więc zgłaszam ją na TO wyzwanie


A że magia świąt to dla mnie również magiczna, błyszcząca i mieniąca się choinka, więc zgłaszam ją także na TO wyzwanie


Moja choinka jest trochę nietypowa jak na mnie, bo raczej daleko mi do rustykalnych projektów, takich naturalnych, w beżach, brązach i kolorach ziemi, a tym razem właśnie mi coś takiego wyszło, więc dumnie melduję się również na TO wyzwanie


Miłego wieczoru :)


5 komentarzy:

  1. Świetna. Dziękuję za udział w wzywaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choinka Ci wyszła :] bardzo klimatyczna i idealnie się wpasowuje w rustykalny klimat :) pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie I Kropki - Marlena z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna:)Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:)Dziękujemy za udział wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka jest bajeczna. I całe szczęście, że choć późno to ją wrzuciłaś... TAKIE widoki chciałaś nam zabrać?!
    Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu I kropki.

    OdpowiedzUsuń